WYMIANA / ZWROT PRODUKTÓW
- Masz 30dni na wymianę lub zwrot zakupionego produktu jeśli nie spełnia on Twoich oczekiwań z jakiegokolwiek powodu.
- Produkt musi być nowy, nie może nosić śladów użytkowania, ani zabrudzeń i posiadać oryginalne opakowanie / etykiety
ZASADY WYMIANY / ZWROTU
- Wymiana - towar należy odesłać zgodnie z instrukcją na formularzu dołączonym do zamówienia (do pobrania poniżej) dołączający wypełniony formularz do paczki, a my w ciągu 1-3 dni od otrzymania paczki odsyłamy nowy produkt na nasz koszt do Ciebie
- Zwrot - towar należy odesłać zgodnie z instrukcją na formularzu dołączonym do zamówienia (do pobrania poniżej) dołączający wypełniony formularz do paczki, a my w ciągu 14 dni roboczych dokonujemy zwrotu wartości produktu na wskazane konto.
REKLAMACJE
Nawet najlepszym producentom zdarzają się niewielkie błędy, więc otrzymujesz pełne wsparcie z naszej strony oraz od firmy Endura. Wszystkie produkty firmy Endura objęte są 2 letnim okresem gwarancji.
Endura jest pewna swoich produktów, więc tym bardziej z szacunkiem traktuje swoich klientów, którzy odkryli wady fabryczne. Zapewniamy najwyższą jakość obsługi posprzedażowej.
- Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest dowód zakupu towaru
- Aby zgłosić produkt do rozpatrzenia reklamacji, prosimy o email: sklep@endurastore.pl
- Nowy produkt zostanie wysłany w ciągu 1-3dni od chwili otrzymania przesyłki
- Nie naprawiamy wadliwych produktów - zawsze wymieniamy produkt na nowy / alternatywny lub zwracamy pieniądze.
- Prosimy o wyczyszczenie reklamowanych produktów przed wysyłką do nas
Pozdrawiamy
EnduraStore