REKLAMACJE

Szanowni Państwo,

Zapraszamy do zapoznania się z poniższymi informacjami dotyczącymi zwrotu, wymiany oraz reklamacji  produktów. Do każdego zamówienia dołączamy formularz wymiany/zwrotu z pełną instrukcją.

WYMIANA / ZWROT PRODUKTÓW

30 DNI

W tym czasie od zakupu mają Państwo prawo do wymiany lub zwrotu zakupionych produktów

 

ZASADY WYMIANY / ZWROTU

  • Wymiana - towar należy odesłać wypełniając formularz wymiany (dostarczony z zamówieniem), a my w ciągu 1-3 dni od otrzymania paczki odsyłamy nowy produkt - zawsze na nasz koszt!
  • Zwrot - towar należy odesłać do wypełniając formularz zwrotu (dostarczony z zamówieniem), a my w ciągu 14 dni roboczych dokonujemy zwrotu wartości produktu na wskazane konto.

Jeśli nie mamy w swoim magazynie produktu, na który chcieliby Państwo wymienić odsyłany towar zazwyczaj możemy go sprowadzić od producenta w ciągu 4-7 dni (jeśli jest dostępny u producenta). W takim przypadku skontaktujemy się z Państwem przedstawiając warunki.


REKLAMACJE

Nawet najlepszym producentom zdarzają się niewielkie błędy, więc otrzymują Państwo pełne wsparcie z naszej strony oraz od firmy Endura. Wszystkie produkty firmy Endura objęte są 2 letnim okresem gwarancji.
Endura jest pewna swoich produktów, więc tym bardziej z szacunkiem traktuje swoich klientów, którzy odkryli wady fabryczne. Zapewniamy najwyższą jakość obsługi posprzedażowej.

  • Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest dowód zakupu towaru
  • Aby zgłosić produkt do rozpatrzenia reklamacji, prosimy o email: sklep@endurastore.pl
  • Nowy produkt zostanie dostarczony w ciągu 21 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacji - zwykle następuje to jednak znacznie wcześniej
  • Endura nie naprawia wadliwych produktów - zawsze wymieniamy produkt na nowy / alternatywny lub zwracamy pieniądze.
  • Prosimy o wyczyszczenie reklamowanych produktów przed wysyłką na wskazany adres EnduraStore.

 

Pozdrawiamy
EnduraStore