REKLAMACJE / ZWROTY



WYMIANA / ZWROT PRODUKTÓW

  • Masz 30dni na wymianę lub zwrot zakupionego produktu jeśli nie spełnia on Twoich oczekiwań z jakiegokolwiek powodu. 

  • Produkt musi być nowy, nie może nosić śladów użytkowania, ani zabrudzeń i posiadać oryginalne opakowanie / etykiety 

ZASADY WYMIANY / ZWROTU

  • Wymiana - towar należy odesłać zgodnie z instrukcją na formularzu dołączonym do zamówienia (do pobrania poniżej) dołączający wypełniony formularz do paczki, a my w ciągu 1-3 dni od otrzymania paczki odsyłamy nowy produkt na nasz koszt do Ciebie

  • Zwrot - towar należy odesłać zgodnie z instrukcją na formularzu dołączonym do zamówienia (do pobrania poniżej) dołączający wypełniony formularz do paczki, a my w ciągu 14 dni roboczych dokonujemy zwrotu wartości produktu na wskazane konto.


REKLAMACJE

Nawet najlepszym producentom zdarzają się niewielkie błędy, więc otrzymujesz pełne wsparcie z naszej strony oraz od firmy Endura. Wszystkie produkty firmy Endura objęte są 2 letnim okresem gwarancji.
Endura jest pewna swoich produktów, więc tym bardziej z szacunkiem traktuje swoich klientów, którzy odkryli wady fabryczne. Zapewniamy najwyższą jakość obsługi posprzedażowej.

  • Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest dowód zakupu towaru
  • Aby zgłosić produkt do rozpatrzenia reklamacji, prosimy o email: sklep@endurastore.pl
  • Nowy produkt zostanie wysłany w ciągu 1-3dni od chwili otrzymania przesyłki
  • Nie naprawiamy wadliwych produktów - zawsze wymieniamy produkt na nowy / alternatywny lub zwracamy pieniądze.
  • Prosimy o wyczyszczenie reklamowanych produktów przed wysyłką do nas

 

Pozdrawiamy
EnduraStore